Lördagsmys på hög nivå!

Ännu ett inlägg med min nya leksak! Roligare att blogga såhär tror jag när jag kan göra det hur, var och när som helst :) vi har myst här hemma i lägenheten hela dagen och nu på kvällen. Älskar såna helger med både utedejt och hemmamys! Nu sitter vi med varsin lyxig drink gjort på svartvinbärs-sprit, sockerdricka, limeskiva och massa is i som pricken över i: et. Hur god som helst! Innan det åt vi hemmagjord tacospizza och kollade på nya säsongen av Gladiatorerna! Long time no see :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka härliga foton!!!

Visst är det spännande med Iphone!

Säg till om du börjar Wordfeuda! :)



Mitt nickname är :susjos



Må så gott och God fortsättning!!!!!

KRAM

Susanne

2012-01-08 @ 19:53:46
URL: http://www.susjos.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja, jag kommer nog få mycket nytta av alla funktioner :D har precis lagt till dig nu och gjort en invite, bara att köra igång spelet ;) Det samma till dig, kram!!

2012-01-10 @ 17:13:24
URL: http://sandrawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0