Mitt 2010 i bilder

Resan hem från Stockholm efter nyåret 2009


Flytten till lägenheten!

Inflyttningspartaj och sambos 4 real :)


Valborgsfirande 2010 med de närmaste!


Sommar och förfesterna, sommarkvällarna, mys vid sjön och massa volleyboll med gänget.


Jobb, jobb och åter jobb. Dock bara extrajobb.


Den något misslyckade Stockholmsresan/mitt och Tomas 4-årsfirande!


We all became 20 and fabulous ;)


Det ändlösa förfestandet innan utgång! Ibland mer lyckat än andra gånger ;)


Jag bestämde mig för att bli massör!


Praktik på BR Leksaker


"Premiären" av Harry Potter och Dödsrelikerna, del 1!!


Klippte av mig håret med min sambo!


20 and fabulous!



Jag bestämde mig - lärarprogrammet, språk, lek och lärande vt 2011


Vår första julafton som spenderades hos svärföräldrarna och hemma hos mor o syster!


Bio i 3D for the first time!


Sammanfattningsvis hur trångt nyårsfirande vi hade efter middagen på Golden Palace i stan :)


God fortsättning på det nya året!! :)






Kommentarer
Postat av: Susanne

God Fortsättning önskar jag Dig också!!!

Många Kramar

Susanne ♥

2011-01-04 @ 23:53:33
URL: http://www.susjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0