Nöjd och glad idag!

Det var ett tag sedan jag skrev. Nästan två veckor sedan! Har blivit väldigt dålig på att uppdatera här, men orkar aldrig ta mig tid. Förra helgen hade jag faktiskt inte tid på riktigt - delade ut reklam för SDR då. Fyfan, ALDRIG MER säger jag. Så ont i kroppen jag fick och så mycket slit för inga pengar alls.. Nejdu tack! Har annat för mig snart så de får göra sin skitgöra själva ;) Tänkte passa på nu att blogga lite när jag sitter och känner mig glad och nöjd över mig själv :) de här veckorna som gått har varit ganska omtumlande för mig. Jag vet att det finns värre situationer, men man måste få känna efter hur man egentligen mår ibland och försöka ta tag i sig själv. Det har verkligen varit behövligt det här. Har börjat inse vad som är viktigt för just mig och hur jag måste tänka för att motivera mig själv. Gå på magkänsla, släpp kontrollen och bara låt det bli som det blir. Det är då allt går som bäst. Jag börjar må bra nu och bli glad igen! En längre tid har mitt humör liksom åkt på vågor, både höga och låga.. och nu, äntligen börjar de avta och få en balans. Ibland ramlar jag ner, men då är det bara att ta sig upp igen!

Lite om min dag idag då - har faktiskt jobbat! Från 06:00 - 11:45Ö&B i Borlänge har jag och en glad och munter skara människor i alla åldrar inventerat. Tänk er att cykla till stan 04:30 på morgonen. Inte alla som gör det! Hur som haver så gick det mycket bra :) ska jobba igen på tisdag och torsdag nästa vecka. Då åker vi till Mora och Avesta! Får se hur det kommer gå, åker från Falun 04:20 då. Hua mig!



Och just det, glada nyheter - praktik är på gång i år igen! Ska bli så kul att komma ut och göra någon nytta och testa på nya saker och förhoppningsvis få riktigt jobb. Det är nog en del som redan vet vart jag planerar att vara, men tänker inte berätta förns det är helt klart ;) Kände mig i alla fall helt sprallig och överlycklig när jag gick därifrån, började t.o.m le lite för mig själv när jag gick ut! Och imorgon börjar jag utbildningen på MT Utvecking. Kommer bli riktigt kul faktiskt, även fast jag är lite nervös! Har ju gjort mycket liknande förrut så det kommer nog gå bra :) Ska bli vääärldens bästa massös, hihi!    







Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!

Oj så mycket du har på gång! va roligt för dej ;)

Blir så glad när jag läser din blogg!

Synd att ni inte kan komma på min fest i oktober :(

Men om ni kommer till stockholm igen så vore det kul att ses!

kram

susanne

2010-09-10 @ 00:06:00
URL: http://www.susjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0