I see you looking at me like I'm some kind of freak

Jag sitter just nu och tar en paus från pluggandet. Ni vet ju att jag fick ca 57 sidors teori till nästa gång vi ska till skolan? Det är de sidorna jag försöker plöja igenom nu. Läser, skriver, läser, skriver.. pust, det är jobbigt. Försöker peppa mig med lite Britney Spears-musik, men vet inte om jag blir så koncentrerad av det haha. Sen så ska man ju fatta något till på köpet, men det tror jag att jag lyckats ganska bra med hittils. Måste kolla upp lite svenska namn på leder och vart de sitter bara så jag fattar vad som menas. Alla namn i boken är ju på latin & grekiska. Håller på med muskler idag, imorgon tar jag nog skelettdelarna till det jag pluggat på hittils. Det blir lite plugg varje dag nu tror jag! Har tagit ledigt denna vecka från det så dags att komma igång - vägrar få ett enda ig på delproven.

Ikväll blir det ännu en gång lite partaj här hemma. Det är ju halloween så det blir maskerad! Var inte tänkt att vi skulle vara här från början, men nu blidde det så i alla fall. Vad gör man inte för den goda sakens skull? Lovar att lägga ut bilder så fort jag får möjlighet för jag och min sambo kommer vara ganska så extrema haha! Vet fler som kommer vara det så det ska bli så kul att se allihopa ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha så kul ikväll! Sen får du plugga vidare om t.ex vår stora fina Gluteus maximus! :)

Kram kram!

2010-10-30 @ 20:36:12
URL: http://www.susjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0