En mysig söndag

Vaknade sent idag. Vaknade till liv runt halvelva när klockan egentligen skulle varit halvtolv. Gav katten lite mat och vatten, gick på toa sen la jag mig bredvid Tomas och väckte honom lite snällt :) en kram och lite pussar i nacken brukar alltid fungera haha. Sötis. Nu är det söndagkväll och hela dagen har varit mysig tycker jag :) Har känt mig så glad också! Nu när jag vet att det mesta börja lösa sig för oss här hemma på ett eller annat sätt så kan jag inte känna mig mer än tacksam och glaaad! Har spenderat dagen och kvällen här hemma, myst med min kära sambo och lille katt. Oj vad han har varit kelig idag - katten alltså (men även Tomas då, kanske katten blev svartsjuk och ville vara med?). Han har strykt sig runt våra ben och rullat runt i soffan och blivit helt tokig när man kliat honom på magen. Det är Simba i ett nötskal det! Anyways, vi tog en promenix till Willys och handlade lite ingredienser till pizzan vi gjorde nu mot kvällen. Älskar hemmagjord pizza, speciellt våran ;) Nu har Tomas åkt iväg för ett nattpass så jag får gå och lägga mig själv, men det gör inget för jag känner mig så glad, trött och kär idag. Sen vet jag ju att han kommer hem på morgonen :) Undrar om jag börjar hamna i den där fasen när man börjar bli kär på nytt igen? Vilket fall som helst så älskar jag känslan jag har just nu :) Helt underbart.




Kvällen igår blev helt okej, inte riktigt som jag tänkt mig.. men okej! Tur jag hade så underbara vänner att spendera resten av natten med på Etage. Tomas gav ju upp kön för att han hamnade så långt bak med grabbarna och skulle få lov att betala. Jag hade då tur att han tog ut pengar åt mig eftersom vi var längst fram så vi hamnade på krogen ändå, vi tjejer. Otroligt att de andra killarna lyckades komma in. Två timmars väntan för dem - så ovärt enligt mig, en timme var fan MAX! En sak är då säker - aldrig mer ska jag gå ut vid något sånt här tillfälle där åtminstone! Kön var helt brutal, folk trängdes och knuffades och tryckte in varandra så vi blev mosade tillsammans med vakten. Hahaha, vi stod och "gosade" med vakten ett bra tag, d.v.s. att vi blev intryckta i honom medan han försökte få kön att backa genom att skrika och trycka tillbaka. Klart jag får tryck från alla håll så jag kände mig alldeles tillplattad xD Ojojoj.. vilken kväll! Hade faktiskt ganska så kul där inne även om det blev jobbigt och klaustrofobiskt. Menmen! Så såg min Halloween ut :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilket underbart foto på dej!!! Och vilken härlig söndag ni haft :) KRAM KRAM

2010-11-01 @ 00:15:06
URL: http://susjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0