Trött, men vill inte sova.. än

Precis som rubriken lyder är jag typ hur trött som helst, men vill inte gå och lägga mig än. Helgen har gått alldeles för snabbt och vill njuta av den lite till. Även om det betyder att jag får njuta av sista timmarna av helgen med katten bara, haha! Tomas har åkt tillbaka till Leksand igen och blir där hela veckan som kommer. Veckan därpå ska han börja pendla, vi får väl se hur det kommer gå! Hela förra veckan längtade jag till den här helgen för då visste jag att jag skulle få träffa Tomas och få vara med honom heeelt ensam någon av dagarna, vilket vi typ aldrig har tid för längre känns det som. Nu blev vi ensamma nästan hela helgen t.o.m. Inte riktigt, men nästan :) I fredags var båda helt slut efter veckans bravader. Ändå ställde vi oss och bakade i ordning en hemmagjord pizza och medan den stod i ugnen hälsade två vänninor på innan de skulle vidare! Jag och Tomas valde att stanna hemma, båda var ju trötta och klädda i mjukiskläder - absolut inte redo för en kväll ute på stan tycker jag det ser ut som då. Vi låg ihopkrupna bredvid varandra i soffan medan vi såg på Toy Story efter maten. (Tur att båda gillar barnfilmer alltså! ;)) Jag har ingen aning hur vi båda alltid får plats att ligga typ bakom/framför varandra i soffan, men det funkar alltid och är hur mysigt som helst :) Tror vi somnade tidigt i fredags. Haha.

Igår var vi på kupolen hela dagen och lite spontant följde Tomas kompis med som skulle införskaffa sig en ny dvd-spelare! Vi köpte lite begagnade tv-spel samt en sjal till mig. Blev bjudna på lite fika och hade en allmänt trevlig dag! Faktiskt så tog vi hem lite McDonaldsmat efter vi varit upp till kyrkogården och tänt ljus och sen spelade vi tv-spel till sent in på natten. Tror vi gick till sängs runt 03:30 eller nåt sånt där dumt! Älskar såna kvällar! :)

Idag har vi hunnit med hur mycket som helst känns det som! Var tvugna att gå upp i tid (10:00 vet jag inte om det kallas i tid egentligen, men vi hann då med allt vi skulle och fick några timmars sömn åtminstone) för att tvätta på förmiddagen, men vi låg och drog oss ett tag såklart. Hade inte tvätttid fören 11:00 :) Har även varit med mamma till kyrkogården för att tända mer ljus, storhandlat till kyl,frys & skafferi.. ätit middag hos svärmor, besökt min kära vännina som jag inte träffat på länge, gjort matlåda och bäddat och nu... sitter jag här i min ensamhet! Är väldigt glad över helgen som varit :) och så tacksam att Du alltid ställer upp och stöttar mig, även om vi båda sitter i samma båt. Jag älskar dig hur mycket som helst Tomas <3

Men vet ni vad, jag tror det är dags för mig att sova. Det är måndag imorgon igen vilket betyder praktik (som det bara är två veckor kvar på nu) och förhoppningsvis mycket massagande! Har satt upp lappar i lite trapphus och på sophuset, ska nog även sätta upp vid nån butik. Well well, vi får se vad denna vecka har att erbjuda!

Godnatt så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0