Tre dagar kvar

Ja.. det är endast tre dagar kvar av praktiken på BR Leksaker nu. Oootroligt vad tiden har gått undan. Kändes nästan som en evighet när jag hade praktik på dagiset, även fast jag trivdes hur bra som helst där. Kanske beror det på att jag var där en månad längre än BR också i och för sig :) Två månader är ändå två månader och de har bara flygit iväg. Har väl hunnit hända en del sen jag började och det gör att tiden går snabbare antar jag. Kommer sakna personalen en hel del även om jag säkert kommer kika förbi där lite då och då! (Fan, dåligt samvete av att jag inte hälsat på på dagiset ju!) Kommer också sakna att gå upp på morgonen och göra nytta under dagen. Och att se glada och nöjda kunder när de har fått hjälp av moi med att hitta rätt sak!

Det kommer såklart även kännas hur skönt som helst nu med lite egen tid. Började ju skolan ganska samtidigt som praktiken så fokusen försvinner lite då och då. Typ när man kommer hem och har slutat sent så man är sådär trött att man bara vill lägga sig i soffan och sova. Det får jag ju inte. Måste ju typ genast slå upp böckerna så jag hinner med resten av kvällen innan det är dags för sängen. Så blir det såklart inte. Drar ju ut på det och öppnar böckerna alldeles för sent egentligen. Borde ha näsan i dem nu faktiskt, ändå så sitter jag här. Uppdatering är ju också viktigt så folket vet vad jag har för mig :) .. hehe. Well, well. Blandade känslor kring sista dagarna på praktiken, men känner mest just nu att det kommer bli skööönt. Sen så längtar jag ju till fredag kväll också eftersom det är BIODAGS då ju! Harry Potter och Dödsrelikerna, Del 1 ska ses med sambo och hans bror + några vänner till oss. Kommer bli awesome med tanke på vilka töntar vi är. Men mest jag tror jag haha. Och Tomas bror. Vad sa de nu, filmen är på 2 timmar och typ.. 46 minuter eller något sånt :) UNDERBART!! Nästan tre timmar med bara Potter, haha!

Nej, nu så är det nog hög tid att slå upp böckerna och sticka näsan in dem fram tills Desperate Housewives börjar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0