Spexad vecka

- I måndags följde jag med A till frisören på morgonen, uträttade ärenden och pluggade ett antal timmar på biblioteket. Väl hemma - lunchdags innan hon kom hit, nyklippt och tjusig. En annan väninna till oss kom förbi också så vi satt och hade världens tjejigaste eftermiddag tror jag med prat och skratt medan vi slingade håret på A! Ojoj, tror nästan jag pickade sönder huvudet på henne eller drog ur hela hjärnan ur den där hättan. Slutresultatet blev alla fall urläckert! Så om du läser min blogg någon gång och även fast jag har sagt det - du passar jättebra i din nya frisyr och du ser faktiskt äldre ut nu! ;) Kvällen träffade vi några fler av tjejerna för att se på killarnas innebandymatch som man alltid är "så" insatt i, förrutom när någon gör mål. Vi sitter ju såklart och pratar hela matchen haha. Typiskt oss.



- Tisdagen tänkte jag ägna åt mina studier, antingen på biblioteket eller hemma, men det visade sig att jag endast skulle hinna med det på förmiddagen för klockan 14:00 skulle jag ner på stan och jobba på BR Leksaker. Fick hoppa in eftersom en i personalen var hemma med sjukt barn. Tvättade hela kvällen också i princip. Den här dagen har jag inte gjort mycket mer än grävt ner mig i mina böcker tycker jag och lagat mat. Har gjort vääärldens godaste wookgryta med ris kokt som vanligt fast med litelite soya i - MUMS! Blir perfekt som matlåda imorgon.

- Oj, just det. Haha jag ska ju jobba imorgon OCKSÅ faktiskt. Butikschefen ringde i panik och frågade om jag kunde och självklart vill jag jobba! Grejen är den bara att mitt sista möte på FIVE är imorgon klockan 11:00... och jag skulle börja jobba klockan 12:00 xD Kan bli något jäktigt, men får säga till min coach att jag måste iväg och de på BR vet ju också att jag kan bli lite sen så det ska nog inte vara någon fara. Kommer bara bli hungrig väldigt snabbt haha! Vill ju äta min lyxiga mat - nästan som hemmagjord kinarestaurangmat!



- Fredagen är också ganska bokad. Åker faktiskt iväg till Gävle då till pappsen som fyller år. Har inte kunnat åka dit p.g.a ekonomiproblem och allt möjligt. Har helt enkelt inte funnits tid. Så jag och Tomas (mamma och syster kan inte följa med av lite olika orsaker, tråkigt nog) åker på morgonen för att hinna med IKEA först eventuellt och sen vidare mot pappa och fira honom ett tag :) Får se om IKEA blir före eller efter.. beror på hur schemat kommer se ut ;) Helgen är jag i skolan återigen (long time no see som man säger) med prov, mer teori och massage! Kommer bli kul att träffa alla massörer igen faktiskt!

Förväntade mig inte ett långt inlägg den här gången, men det blev så ändå haha! Förväntade mig inte heller att veckan skulle bli så fullspäckad med saker att göra fast det ska jag nog bara vara glad över! Kvällarna blir ju lugna åtminstone :) Nej, nu ska jag läsa Harry Potter och Dödsrelikerna (och btw, filmen är jag helnöjd med, såg den i fredgas ju!), sen sova!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men så bra att du fått in en fot på BR ,toppen med lite extra jobb ju!

Hoppas helgen gått bra!

Och kul att ni kunde åka till Gävle,då blev väl brorsan glad!

KRAM KRAM!!!

2010-11-27 @ 16:49:54
URL: http://susjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0