Min helg i ett nötskal!

Helgen har liksom blivit att fira avslutningen på BR Leksaker för mig. Eller fira och fira, avslutningshelg har det blivit med bara roliga saker :) Fredagkvällen bestod av pizza med min sambo och efter det bio som jag längtat till hur länge som helst med Harry Potter-töntarna i gänget. Lördagkväll bestod av förfest och födelsedagsfirande i efterskott med mycket skratt och prat, utgång på klassiska Etage där vi slog klackarna i taket ganska rejält och idag... har jag och Tomas inte gjort mycket av dagen. Bara tagit det lugnt och myspysit, ätit tacos till middag med massa ljus tända och sett på mer Harry Potter :) Jag vill ha fler såna här helger, tack! Imorgon ska jag följa med A till stan för hon ska klippa håret, längtar tills jag får se det hihi. Jag ska inte sitta och vänta där på henne dock, utan jag ska vidare till biblioteket i stan och studera kroppens anatomi i lugn och ro. Ska nog få färga hennes hår sen alla fall och träffa en annan väninna senare på dagen! Och just ja, förra helgen firade vi ju A för att hon fyllt 20 nyligen. Var hemma hos henne då hela kvällen och lekte typ jag har aldrig och sanning eller konsekvens. Haha, ojojoj. Det blev lite out of control ett tag, men kul kväll det var också även om vissa blev lite way to drunk. Så kan det gå! Nu får vi se hur morgondagen blir, men jag tror nog den kommer bli jättebra :) Första dagen som endast "studerande på halvtid" då ju haha. Får se om det blir något extrajobb framöver, har lite som eventuellt är på G. Nej, nu är det dags att att göra mig i ordning för sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0