Söndag

Det var minst sagt LÄNGESEDAN jag uppdaterade här nu. Datorn har varit trasig ett tag så det är en av anledningarna. Nu när den äntligen fungerar har jag helt enkelt inte orkat. Det känns som att lite för mycket har hänt. Hänt och hänt.. jag vet bara inte vilket jag ska berätta om.

Valborg kan jag ju börja med lite kort. Jag och resten av ligan var hos Angelica i år igen för att fira med grillning, spel, skratt, stim&stoj och allt vet vad :) Hade riktigt roligt i alla fall. Stannade till sent på natten och nattliga samtal vet ju de flesta hur de brukar sluta.. väldigt djupa och detaljerade. Och en hel del asgarv åt den ena spontana kommentaren efter den andra! What a night, what a night. Miranda sov över hos mig och Tomas. Hon fick ligga på soffan som en gång varit hennes. Somnade mitt i gryningen kanske.. runt sextiden skulle jag tro! Här kommer lite bilder i alla fall :)

    

      
 
      

     

--

I onsdags råkade jag ut för en liten olycka.. gympapass på friskis slutade i att jag mitt i allt vred knät. Fick hjälp hem av en snäll man som var på plats. Torsdagen spenderades på sjukhuset i ca 7 timmar. Inget brutet, bara de mjuka delarna som fått sig en rejäl smäll. Jag kommer hoppa på kryckor ett tag, ha bandage och äta tabletter. Kul . Jag kommer dö de här veckorna utan att få röra på mig! Menmen, en olycka händer lätt.

--

Igår var jag på födelsedagsfest för Ava som fyllde hela 20 år! Välkommen till min värld och till systembolaget ;) hehe. Det var mycket prat, skratt MASSA gott godis (haha hon måste veta exakt vad jag älskar!), tårta och musik. Tråkigt nog kunde jag inte följa med på krogen. Vägrar sitta helt still en kväll, kan ju fan inte dansa med kryckorna heller. Gud, vilken kul syn det hade varit! Hahaha. Tror Ava blev mycket glad över presenten också. Köpte nämligen ett presentkort på ett liknande spa i stan :) Vilken tjej i världen älskar inte sådant? Tack för en rolig kväll i alla fall och grattis igen! <3

Hmm.. vet inte vad mer jag har att berätta för denna gång. Ska nog skutta till soffan och se på lite tv och äta mina mandelbiskvier Tomas nyss köpt åt mig :) 


Kommentarer
Postat av: Ava

Jag blev jätteglad för presenten!! :) Och tack för att du kom! :)<3

2010-05-09 @ 22:17:15
URL: http://sunfloweer.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0