Loveli saturday morning

Det lördag och jag kom upp senare än jag tänkte. Egentligen ganska skönt måste jag erkänna. Vaknade faktiskt tidigare av mig själv idag först. Vaknade med ett ryck av att jag hade så ooont i magen. Ingen aning om varför. Tur att min vetekudde finns. Man mår så mycket bättre när man sovit med den. Jag älskar den, hihi <3

Tror ni inte att det blev helt ändrade planer igår. Inte helt ändrade, men nästan. Jag tänkte ju åka till AF och säga vad jag sökt o.s.v? Det hann jag då icke. Direkt efter jag duschat ringer telefonen. Det var från Lidl de ringde och för er som inte vet har jag sökt sommarjobb där för någon vecka sedan. Jag var uppbokad på intervju klockan 15:00! I pissregnet, utan paraply och en krycka lunkade jag iväg till bussen i all hast.. Trodde jag glömde låsa dörren också så det var det enda jag tänkte på när jag satt på bussarna mot Bojsenburg. Fick ju lov att gå från Willys Svalan till Lidl också. Mina skor var dränkta när jag var där, men som tur var lyckades smink och frisyr hålla sig någorlunda. Fjäskade lite med att ta med betyg, omdömen, intyg och sådär :) Det gick bra där i alla fall. Berättade lite kort om hur jag är, vad jag vill och vad jag gjort och så berättade hon som intervjuade lite också om sig själv och företaget. Vips så var det klart! De ska höra av sig nästa vecka oavsett om jag får jobbet eller ej. De ska anställa 3 stycken så HOPPASHOPPAS! Regnet blev ännu värre efter det. Jag försökte ta mig till mamma så snabbt som möjligt, men klart man blev ännu blötare. Kul!



Blev i alla fall glad när jag fick komma in. Var hos mamma och syster ett tag. Gjorde inte så mycket. Pratade, drack oboy, och hon färgade håret. Sedan åkte jag och syster hem till oss för att se på film (Släkten är värst) och proppa i oss massa godis. Alltid mysigt med sådana dagar :) Nu.. håller jag alla tummar och tår på bra nyheter nästa vecka. Om jag får det börjar jag veckan efter med lite introduktion. Idag eller senast imorgon måste jag ringa till AF's kundtjänst. Annars skriver de ut mig. Åååh, vad de är mycket till hjälp när de sätter senaste dagen på en HELG! Vad jag blir GLAD! Aja. Det ska nog gå bra ändå. Har jag pratat i telefon med viktiga personer i veckan ska det gå på helgen också. Måste ju göras! Nu ska jag äta frukost, läsa lite och gosa med katten tänkte jag! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas Hoppas du får jobbet! Jag håller tummarna ;). Björn har varit på en intervju vad gäller sommarjobb (som typ kontorist på bostadsförmedlingen!) De behövde 2 personer, och hade tagit ut 5 personer på intervju, men tyvärr så fick han inte jobbet....suck,han var mycket besviken...men men,det är bara att söka vidare!

KRAMAR i massor till dig ♥

2010-05-15 @ 17:19:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0