Ännu en helg är över

Ja, då har denna helg snart tagit slut. Än är det några timmar kvar då det fortfarande är söndag mitt på dagen! Det är fint väder också så jag funderar på att sätta mig ute på balkongen och läsa lite... Om magen tillåter. Det var meningen att jag skulle följa med Tomas och storhandla, men då satte magen igång och började spöka. Valde att stanna hemma då. Jag som trodde jag kunde slippa magont idag! Det räcker med helgens bravader och framförallt gårdagen. Det blev väl lite för mycket av det goda i fredags kan man säga, när jag och några av mina vänner skulle ut på Etage och se Petter. Kvällen slutade med att jag inte följde med in, utan åkte hem. Fick ta konsekvenserna för det dagen efter, hua mig. Jag var då inte ensam om det haha, min kära sambo mådde nog lika bra som jag. Menmen, vad ska man säga? Gjort är gjort och går inte att ändra på! Resten av veckan var rolig. Såg på Sex and the City - the movie hos Angelica i början av veckan och i torsdags gick vi tjejer på premiären av Sex and the City 2. Den var ju helt fabulous! Riktigt kul, man blir alltid så glad av de filmerna och hela serien. Man lär sig så mycket nytt och blir helt beroende av den - I just love it!

 

Tanken idag var att vi tjejer skulle spela minigolf och umgås, men nu blev det inte så. Nu ska vi visst ses vid Bojsen Beach, både killar och tjejer. Får se hur jag mår om en stund, annars stannar jag nog hemma idag. Nu ska jag njuta av lite härlig musik och kanske vila eller läsa en stund :) 

--

Just det! Grattis mamma på mors dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0