Kan ni tänka er?

Vet ni vad? Jag har shoppat idag. Faktiskt så har jag shoppat mycket denna månad! Mycket för att vara jag då och endast nödvändiga saker har det varit. Jag har köpt en EGEN hårspray (har alltid snott av mamma förrut), en ny vårjacka, ett par jeans och idag köpte jag ett par URSNYGGA klackskor på Skohuset i Kupolen! Precis sådana som jag letat efter :) Vi får se om jag kan gå i dem i morgon. Ska hem till min bästis en sväng på eftermiddagen tänkte jag! Klacken är fem centimeter så jag blir ju lite nervös, men det borde gå. Hoppas jag. Är inte ett dugg van med att gå i klack alls! Visar kanske lite outfit-bilder imorgon och berättar mer om helgen eller något annat skoj. Nu är jag alldeles för trött för att skriva något mer. Ska krypa ner under det varma täcket nu och lägga mina kalla fötter och händer på min käre sambos mage eller kanske nacken.. hihiii! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0