Dags för uppdatering

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men orkar inte ta mig tid att sitta här och skriva. Vet bara inte vad jag ska berätta. Det är sommar nu kan man säga och mycket som pågår som gör att jag inte sitter vid datorn längre bara och dessutom väl vissa grejer som har hänt som jag inte vill skriva om här! :) Private information så att säga. Blandade känslor kring det hela. Ni som vet fattar vad jag menar, mer behöver jag inte berätta. Jag håller tummarna nu bara på det bästa och att det löser sig vilket som! Jag är glad bara att jag vet att min underbara sambo ställer upp för mig oavsett vad som händer <3

Vad är det som har hänt hittils då sen sist..? Lite filmkvällar, solat hos min kära Angelica, fika på stan och annat smått och gott. Såg Avatar igår också! Ni som gillar lite äventyr och filmer med olika världar i kommer älska den! Och just ja,  nu i helgen var det Falu Kalas vilket var mycket trevligt. Umgicks med alla vänner på stan på sena kvällen, åkte karuseller, såg på Rix FM, snackade skit och lekte med en heliumballong! Bästa ever, haha så kul. Kanske kommer en bild eller ett litet filmklipp senare ;)

Imorgon tar en vän till mig och oss andra tjejer studenten. Miranda och jag delade på en present (eller två) till henne som jag hoppas hon kommer tycka om! Säger inte vad det är här och nu med risk att hon kanske läser min blogg, hehe. De är ganska så roliga, men fina och minnesvärda! Det kan jag alla fall säga. Det kommer kännas lite tungt att se henne fira och vara lycklig över att skolan äntligen är över. Tänk, där var jag och vi andra för ett år sedan och ändå känns det som igår. Det här året har gått så fort! Jag vet inte om det blev som jag tänkte mig, men det har varit både bra och dåligt. Precis som det brukar vara har livet sina med och motgångar. Men jag ska vara glad imorgon. Glad och minnas min studentdag med ett leende på läpparna. Jag ska minnas hur glad jag var över att slippa allt som hade med gymnasiet att göra. Och påminna mig om att jag faktiskt klarade mig igenom de jobbiga perioderna jag hade. Får se om det kanske rinner ner någon tår när jag ser min kära vän i sin mössa och klänning, tjoandes på stan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0