Torsdag förmiddag

Det är superfint väder ute så jag är frestad att ta en promenad ner till stan för att uträtta lite ärenden! Problemet är väl bara att det är 13 - grader ute! Så jävla kallt! Man får ju en chock så fort man ställer sig ute och försöker andas. Hostattack på en gång ju! Jag ska väl ändå göra det som jag tänkte göra idag, men nu kan jag ta det lite lugnt med det! Arbetsförmedlingen ska jag till först och sedan måste jag ta kontoutdrag på banken och fylla i lite papper och sådär.. Efter det ska jag förmodligen till Tomas och låna deras hemtelefon så jag kan ringa UPC. Hon hade ringt mig i tisdags och jag måste ringa upp henne. Undrar om det handlar om omdömeslappen? Det återstår att se när jag ringt dit!

Tanken idag var att träffa Angelica som jag inte har lekt med på hundra år känns det som... men det hade blivit en miss i schemat tydligen. Hon var tvungen att träna fram tills ikväll :( Sånt som händer att man kollar fel. Lite jobbigt bara att vara inställd på en sak först och sen vända om det! Fast det gör inte så mycket för vi ska nog träffas imorgon istället och då tror jag nästan alla flickor i det gamla gänget kommer hit :) Kommer bli riktigt kul att träffa alla igen! Har saknat er och vår lilla gemenskap jättemycket! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0