Tack för presenterna!

Jaa, som jag skrev i tidigare inlägg skulle jag träffa flickorna igen vilket jag gjorde! Först åkte jag hem till Angelica. Åkte buss dit och herrejävlar vad de har höjt priserna. Vem fan kommer vilja åka buss om sisådär 2 år? Knappt jag vill åka nu längre liksom. Jag vågar ju inte längre åka på halv eller låna någons "Upp till 20-kort" eftersom... ja. Jag är för gammal! Och jag vågar inte åka på halv längre heller. Det kostar nu 17 kronor och en HEL som jag fick lov att betala kostar 22 kronor!! Vad fan är detta?! Nåväl. Jag kom fram till Angelica i alla fall och vi satt i köket och pratade. Kändes verkligen som den gamla goa tiden! Jag fick en superfin present också av henne. Jag hade inte alls väntat mig några presenter i huvudtaget, men glad blev jag! Gissa vad det var? Jo, en almanacka med månadsbilder och var bilder på allihopa från det att vi lärde känna varandra och tills idag. Så fint! Hon sa att vi skulle sätta upp den i mitt och Tomas nya hem, men vi flyttade ju aldrig så.. den får sitta på väggen i mitt rum istället så länge :) Förhoppningsvis kanske vi flyttar i år ändå. Det vet man ju inte. Vi skulle även fixa min studentfilm, men då ville inte hennes dator läsa av skivan som jag  hade. Något frustrerande, men vad ska man göra? Vi åkte hem till mig sen där vi inväntade resten av flickorna som skulle komma. Miranda, Ava och Linnea kom hit och vi hade väldigt roligt åt många saker. Skönt att äntligen få träffa alla och prata av sig lite. Umgås som vi gjorde in the old days. Saknat det lilla tajta gänget vi en gång var. När vi väl ses så är det lite som det inte har gått en dag sen vi sågs sist! Jag fick mer presenter också av Ava! :D Två superfina martiniglas, handgjorda! Självklart blev de invigda igår också. Jag gjorde ju en ganska vuxen sak i torsdags också. Jag gick in på systembolaget och handlade! JAG! HAHAH, vilket skämt! Nejdå det gick bara bra, men kassörskan såg lite misstänksam ut. Pilutta henne, jag är faktiskt 20 så jag fååår! ^^

Här kommer bilderna på mina vackra presenter:

 

TACK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0