Nyttig dag,eller?

Hyrde film igår med Tomas och tjockade hela dagen/kvällen. Glömde totalt bort att äta lunch eller middag så gissa om jag mådde bra efter allt godis vi käkade. Några vänninor kikade förbi också vilket var mycket trevligt. Nej uscha mig, snart får det ta slut på de där fasonerna! Med godisätandet menar jag. Ska nog börja träna snart igen... men jag vill börja med körkortet samtidigt. Ekonomin svider lite alltså. Vettefasiken hur jag ska få råd med allt jag vill göra i år. Idag däremot kom vi upp i bra tid! Ja, ni kanske fattade att Tomas sov över hos mig över natten :) Hämtade upp Miranda vid sisådär 13:00-tiden. Strax före det tror jag klockan var t.o.m. Vi for sedan vidare mot Lugnet för att simma! Hela 20 längder blev det, ojoj så duktiga vi är. Jag var ju pepp på att simma 40 längder (vilket blir en heeel kilometer), men de andra blev så trötta och fick ont. Okej, jag fick det jag med fast jag skulle nog ändå orkat. Glad ändå att jag simmade så pass långt och kunde orkat mer med tanke på att jag är rätt så otränad. Hungrig blir man alltid efter en simtur... och jag vet inte om vi åt det nyttigaste sådär efter träningspasset. Det fick bli en varsin pizza och cocacola! Här gnäller jag om att jag äter för mycket skit haha, dubbelmoral hej! Nej nu ska jag gå och vara lite social med min vännina igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0