Vilken helg det har varit!

Flytten har varit i full gång sen i fredags. Då började vi med städning och fyfan vad det var äckligt. Killen som bodde där innan lovade att städa det värsta. Jajäävlarja. Vi fick göra en hel flyttstädning. Kartonger kom infarandes hela dagen och på lördagen kom det möbler och ännu mer kartonger. Nu har vi monterat upp en fet tvbänk, soffa och vi har till och med soffbord! Ett fult sådant, men det duger till en början. Vi har planer på inflyttningsfest snart, men vi vet tyvärr inte än vilken helg det blir. Känns nästan lite för snabbt till nu i helgen eftersom vi inte är säkra än + att vi inte har hört av oss till någon om det. We'll see, we'll see. Det kommer i alla fall! Just ja, vi har inget internet hemma så jag lånar datorn hemma så länge :) Är fortfarande lite förvirrad över vart jag egentligen bor. Ni som känner mig vet hur situationen ligger till. Jag försöker ändå sätta fötterna på jorden där borta i Hälsinggården där vi nu bor, jag och min sambo! Haha! 

Här är det lite bilder på lägenheten :) Vad tycker ni?

 
Vardagsrummet!

  
Köket!

 
Sovrummet!

 
Badrummet! (inget badkar, tröök)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0