Planer, planer, planer!

Detta blir inget långt inlägg, men jag ville bara dela med mig av min glädje!

Nu ni har jag planer! Under tiden som jag praktiserar måste jag självklart fortsätta söka jobb, vilket jag ska. Till en början nu vill jag bara satsa på praktiken för att lära mig allt där. Det mesta är nytt för mig och det tar sin lilla tid innan jag hinner lära mig hur saker och ting fungerar! Vill gärna flytta nu, men jag vill då inte leva på soc när praktiken är slut och jag kanske fortfarande inte hittat något jobb. Därför flyttar vi den tanken åt sidan lite.

Fortsättning till mina planer! Tänker inte tala om exakt allt utifall det inte händer något utav det, men lite kan jag berätta. Pengar kommer rulla in sakta men säkert nu tack vare praktiken. Och om jag har räknat ut allting rätt.. (har endast gjort en översiktlig uträkning) kan jag börja med körkortet i slutet på hösten/början på vintern!! Jag som har gått och tänkt på det i över ett år! Äntligen kan jag förhoppningsvis sätta igång med det. Har lite planer till nyårsafton och min födelsedag också.. men det kan vi tala tystare om fram tills det blir mer bestämt :) Ska bestämma mig vad jag vill göra och planera det lite till bara.. nej nog om det där! Ska inte avslöja allt för mycket. Hoppas fortfarande på att få ett riktigt jobb och att få flytta i vår! :)


Kommentarer
Postat av: Ava

GRANNE :D

2009-09-25 @ 14:18:38
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0