Kände för det bara

Tänkte skriva lite här bara. Kände liksom för det. Bara sådär. Ser på Johan Glans och njuter av att solen strömmar in genom fönstret på mig. På ett sätt vill jag inte att det ska bli höst, men ändå ser jag fram emot den. Älskar alla färger som finns och hur solen lägger sig över Falun. Falun är faktiskt en väldigt fin stad när man tänker på det. Jag har tänkt  på det några gånger i alla fall. När vädret är som bäst är min lilla hemstad som vackrast! Snart kommer vi ju kunna se hur löven sakta men säkert ändrar färg, medan de faller ned mot marken. Kvällarna är redan kyligare också. Faktiskt riktigt mysigt! Det får mig att längta till vad som kommer i framtiden och vad jag vill göra snart, snart, snart!

Nu ska jag träffa Miranda på Hemköp!  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Där!

Falun är underbart vackert!!Längtar alltid dit!

Hoppas Hoppas att du snart får en praktikplats! jag håller tummarna jättehårt! Vad synd att du inte trivdes på den första platsen du fick...

Har du fått examenspresenten nu då? Det skulle du ju få här i augusti...

Må så gott!

KRAMAR i massor!

2009-09-02 @ 13:19:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0