Första dagen avklarad och ruggigt trött

Är så (ursäkta mitt språk) in i helvete trött just nu. Ögonen svider, hänger och min hjärna är helt jag vet inte vad! Men känslan är rätt så skön ändå med tanke på att jag bara igår var trött för att jag sover för mycket och inte gör mycket alls på dagarna. Den här dagen har varit full håll i gång all day long. Vaknade före klockan ringde (ca 06:45) och nervositeten kom tillbaka direkt! Nästan värre än på kvällen till och med. Gjorde mig i ordning och pinade i mig lite fil. Mådde frukstansvärt illa dels beroende på nervositeten som gick över i stress, men även för att det var så pass tidigt. Skönt att man får frukost där i alla fall :) Som tur var valde Tomas att gå upp samtidigt som mig eftersom han skulle iväg och jobba lite han med. Det lugnade ner mig en del faktiskt. Fick världens kram innan vi skildes åt och ett lycka till. Tack, det hjälpte verkligen! Du vet då alltid vad du ska göra när jag mår sådär. 

När jag väl kom dit kändes det okej. Lite nervöst, men helt okej. Började prata lite med dem och så satt vi tillsammans vid frukostbordet vilket var ganska mysigt :) Ingen direkt pinsam stämmning mellan mig och min kontaktperson heller. Vi sade inte mycket till varandra, men barnen gjorde mycket att det kändes lättare eftersom de behöver hjälp och upptäcker hela tiden något intressantare än vad som egentligen ska göras. Det blev ju lite fritt på vad jag fick göra. Har mest lekt med barnen idag och jag fick mig en liten skara fans, hahaha! Dagen har gått oerhört fort. Alltid något att göra samtidigt som det är fasta rutiner. Just som jag ville ha det. Måste lära mig att hitta lite mer bara..  Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Det är tur att alla uppskattar att jag är där och hjälper till, även om jag inte träffar på alla i personalen sådär jättemycket :) Vissa mer än andra helt enkelt.

För att förklara min känsla nu så är jag trött, stolt och riktigt nöjd över att jag klarade den här dagen! Nu blir det fler dagar framöver som förhoppningsvis kommer kännas lika bra :)  


       

Måste lägga upp lite bilder också sen jag och syster var upp till Galgberget i måndags :) Blev lite nostalgi-eftermiddag. Vi växte ju faktiskt upp där så vi har sjukt mycket minnen därifrån <3
En bild på Felix också bara för han kan ligga på rygg under lång tid! Och så jag då förstås.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så glad jag är för din skull! Så himla roligt att det känns okey! Många Varma Lyckönskningar

Till DIG!

PS. Jättefina foton! DS

2009-09-17 @ 16:16:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0