Nyklippt :)

Sitter nu hemma hos Tomas. Var nyligen i stan och friserade mig, eller ja, den duktiga frisören på HÅRTUFFSEN friserade mig :) Riktigt skönt att bli av med allt hår. Har nu en page-liknande frisyr med lite hel/sne-lugg, kort bak och längre fram! Fick pulver i huvudet också för att hjälpa till lite med volymen. Visste inte ens att det fanns sådana hårprodukter :O Är det jag som är efter eller visste hela världen om det? Anyway, det verkar fungera allafall. Volymen är fortfarande kvar och hon sa att det skulle hålla i ca 3 dagar (om man nu inte duschar förstås!). Det enda som fattas nu är hårfärg! Det ser lite kul ut nu när den "sanna färgen" kikat fram. Har fruktansvärt svårt att bestämma mig, men det betyder ju bara att allt är som vanligt! Beslutsångest är något som beskriver mig väldigt bra vid sådana tillfällen. Mörkare eller ljusare? Vi får se. Lovar att lägga upp bilder senare! (Före - Efter)

Ikväll har Miranda lite förfest så vi ska vara där under kvällen då :) sedan bär det av mot Club Etage! Hoppas på att kvällen blir rolig. Det var oerhört längesedan som jag slog klackarna i taket eller hur man säger så det blir dance all night long probably ;)

Skriver mer senare och lägger upp bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0