Här kommer bilderna

Jag lovade bilder på mig före och efter så här kommer de :)

 

FÖRE:
Före

EFTER:


Vad tycks? Själv är jag riktigt nöjd :) Färgat håret om ni ser det också! Lite dålig bild kanske. Det är mörkbrunt med mycket skimmer av rött och det gillar jag skarpt! Detta blir även kvällens look. Borde visat linnet lite mer så ni kan se.. Det är ett svart halterneck i alla fall vilket syns hoppas jag. Mörkblåa jeans från CUBUS och skor har jag inte bestämt mig för än.. Måste fixa något som kan piffa upp volymen på håret någon dag bara, annars är det supersnyggt (Y)
Får se nu vad kvällen har att bjuda på. Hoppas på en rolig kväll :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Susjos

Men gud va snyggt!!!! Urläckert blev det :)

Jag fick oxå pulver i håret sist jag var till frissan,har aldrig heller sett det förut! Köpte med mig lite pulver hem,det är faktiskt bra!

Ha en trevlig kväll!!

Själv så ska jag jobba:)

KRAM KRAM KRAM!!!

2009-10-10 @ 19:33:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0