What a day, what a day

Det är det enda jag kan säga. Har verkligen försökt ta tag i saker som jag har haft sån ångest över utan någon anledning alls. Jag ledde ju som sagt valstunden idag och kom precis tillbaka i tid efter rasten för att upptäcka att jag skulle leda samlingen efteråt också! Då pratar vi alltid om vad de gjort under valstunden, vad som var kul och inte o.s.v. Det blev väl något kaotiskt eftersom alla var uppe i varv. Alla hoppade upp och ner och ville få chansen att prata, satt inte stilla och var allmänt dryga. Till slut gick det bra ändå, gäller att upptäcka tekniken :) Mitt tålamod testades ganska rejält kände jag, men lyckades behålla lugnet :) shit, stackars lärare där säger jag bara. Hur orkar och lyckas de få alla barnen att lyssna och koncentrera sig? Jag förmodar att de har lite mer teknik och erfarenhet än mig, men ändå! Det krävs så sjukt mycket tålamod..! Första gången att försöka få en bunt ungar att lyssna är inte det lättaste har jag upptäckt. Väntar gärna lite med att leda igen, men kul var det ändå att känna att jag faktiskt lyckades! Helt onödigt att ha ångest över. Bara inte någon lärare ska sitta med mig nästa gång jag leder. Pinsamt, mycket pinsamt.



Slutade tidigare också som sagt. Tvungen att gå till vårdcentralen. Fick vänta i ca en halvtimme vilket inte var så roligt. Blev typ.. nervös och orolig och tänkte på alla möjliga saker samtidigt som jag försökte lugna ner mig själv. Har aldrig gått till läkare förrut helt ensam. Är man vuxen nu så är man. Anyway. När jag väl fick komma in berättade jag lite om min situation och doktorn ställde lite frågor. Efter det fick jag ta av mig byxorna så han fick klämma lite på mitt ben, men inte kunde han komma på att det var något större fel. Skönt det, men vill ju gärna veta vad det var. Fick tips om att införskaffa inlägg i skorna eftersom jag går i så pass platta skor mest. Ska även prova käka några.. antiinflammatoriska (heter det så?) piller som jag ska hämta ut sen. Ska nog göra det imorgon. Då kan jag i samma veva lämna några cv:n på vägen :) Ska nog göra det på fredag också. Fast ska nog finslipa lite på cv:t innan jag lämnar in det. Känns bättre att anpassa dem efter vilket företag man söker till!

Jag ska nog plocka undan maten nu och ta en lång, skön dusch! Men först lite uppdatering från helgen då Angelica hade fyllt 19! Den som inte vill vara med på någon bild ber mig att ta bort dem :)

     

   

(P.S Har snott bilderna av Angelica, hihi!)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka härliga bilder! Ni verkar haft kul :)

Va duktig du är på ditt jobb! Kul att du fick leda samlingen,visst växer man när man ser vad man klarar av :)

Hoppas ditt ben är bättre. Antiinflammatoriska tabletter kan man få ont i magen av,bara så du vet.

Ha så kul ikväll på Betner,såg på twitter att han har ont i ryggen,hoppas han ändå kan köra på ikväll!

Kramkram!

2009-11-26 @ 16:54:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0