Uppe med tuppen

Ja det är jag ju varje dag iprincip. Åtminstone på vardagarna! Kunde dock ta lite sovmorgon idag för att ringa vårdcentralen. Mitt ben har ju varit konstigt den senaste veckan. Har haft ont från foten, runt vristen och upp till knät av någon mysko anledning. Dessutom svullnar det upp titt som tätt. Fattar inte vad det är alltså. Som sagt tog jag lite sovmorgon så jag drog mig en extra stund för att försöka väcka min sömntuta till pojkvän. Vilken kelgris han är på morgonen måste jag säga :) älskar det haha, så söt han är! <3 

Ja, när jag väl ringer till vårdcentralen kommer jag till telefonsvararen som säger att jag ska prova lite senare eller ringa nästföljande vardag (som imorgon då alltså). Jag provade ringa lite senare.. men samma svar ännu en gång. Kände mig lite stressad, vet fan inte när jag ska gå till praktiken! Väntade i kanske en halvtimme till och då kommer ett nytt svar i telefonsvararen! Åhåå tänkte jag, nu får jag väl knappa in lite nummer så de kan ringa upp mig senare. Nejdånejdå det var: "vi har stängt tisdagen den 24:e p.g.a utbildning!" JAHA! Tack för den, ni kunde sagt det först ju. Har jag väntat i onödan också. Jag blir då tokig. Så då måste jag alltså ringa imorgon igen, men då mååste jag ha en hemtelefon för satan vad det gick åt pengar.

Nej nu måste jag göra mig i ordning och duscha. Ännu en eftermiddag på praktiken väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0