Nu ni!

Jag vet att jag inte har skrivit på länge, så förlåt för min dåliga uppdatering! Nu är jag back on track för nu börjar det hända saker. Några vet nog vad det är jag menar, men för er som inte vet - ni ska få veta om ett tag. Funderar på att skriva här vad det är jag pratar om.. eller ska jag vänta? Utifall allt skiter sig? Nej jag gör det. Ni är säkert nyfikna. Det är något stort. Ett stort steg, rakt in i vuxenlivet. Nej, det är inget jobb om ni trodde det! Det kommer senare (hoppas jag). Jag ska snart flytta. FLYTTA, JAG!! Dessutom ska jag flytta ihop med min kära pojkvän, eller jaa fästman rättare sagt :) Shit. Då är vi både förlovade och sambo! Vet inte riktigt hur jag känner kring det hela mer än att det känns så (ursäkta mitt språk) jääävla rätt! :) Jag och Tomas har pratat igenom det här en hel del. Och igår. Igår var dagen då vi fick se på lägenheten. Det ekade så fort dörren öppnades och allt var tomt där inne. Helt tomt. För varje steg vi tog så ekade det. Det är fler än bara vi som har varit där, men just då kändes det bara som att ingen någonsin befunnit sig där inne. Det var bara vi, det kändes bara som att det.. skulle bli VÅRA minnen. Idag fick vi veta att vi fått lägenheten!! VI FICK DEN! Det enda som fattas nu är att vi ska bevisa att vi kan betala hyran i 6 månader framåt och det kommer fixa sig. Vi ska krångla lite på alla möjliga ställen nu för att få till det, för det ska funka det här!

Min plan för det här året var att flytta innan det nya årets början. Vi skulle ha jobb båda två och sådär. Nu är det ju inte exakt så som jag ville, men vi brukar fixa det mesta :) Så nu är det så att vi ska flytta den 1 januari 2010. Kommer kännas riktigt tungt, dagen efter min 20 årsdag! Ojojoj.. hur kommer det gå? Hoppas på att vi kanske kan få flytta in dagarna innan så det inte blir lika jobbigt :) Så nu ni! Nu händer det saker och jag längtar så mycket, men är samtidigt så rädd för allt. Bättre är det ju att ta vuxensteget tillsammans med någon tycker jag! Adressen skriver jag då inte här men det blir flytt till Herrhagen alla fall! Så vuxenlivet, here we come (även fast jag känner mig lika barnslig som jag alltid varit) ;D


Kommentarer
Postat av: Ava

Grattis! :) Hoppas allt löser sig med hyran och så:) Vi kommer ju nästan bo grannar isf! :P

2009-11-12 @ 01:10:27
URL: http://sunfloweer.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilket fint foto på er! Så spännande med eget,men hjälp säger jag ändå...det kostar mycket pengar!! Jobb måste ni ha först :)

Må Så gott!

KRAMAR

2009-11-16 @ 16:10:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0