A short one

Ja, det här blir ett kort inlägg. Ville bara blogga av mig lite. Praktiken idag har varit helt okej, mysigt med alla barn som typ älskar en :) haha. Det som har varit negativt är att jag varit så förbannat trött! Helt sjukt. Känns som om man får lov att lägga på sig en mask för att ha tålamod med barnen och vara glad och trevlig mot personalen. Vilket fall som helst har det gått bra. När jag kom hem satt jag vid datorn en liten stund och efter det tog jag en stooor kopp med te och några smörgåsar som jag njöt av vid tv:n :) Härligt säger jag bara! Nu väntar ett bad, lite läsning och att Tomas ska komma, sedan blir det väl kanske mer tv och sängen! Har en katt som sitter nedanför stolen och glor på mig nu också. Vet inte riktigt vad det är han vill, men han jamar som en tok och tittar på mig med snälla ögon och svansen virad runt kroppen haha. Söt han är min Simba!

Nej nu måste jag kolla till vattnet så det inte blir swimmingpool i badrummet :) bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0