Jag längtar till på torsdag!




För då ska jag och Tomas åka tåg helt ensamma till huvudstaden och fira nyår och min födelsedag! Där ska vi bo på hotell, förhoppningsvis shoppa en del och även gå på något som heter Absolute Ice Bar Stockholm. Det kommer bli riktigt grymt! Får se vart vi hamnar vid tolvslaget.. antingen på hotellets tak eller på Ice Bar. Vi vill ju gärna se fyrverkerier. Men som sagt - vi får se, mig spelar det nästan ingen roll! Hoppas jag får massa kul i present också.. inte varje dag man fyller 20 precis! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

HEJ!!! Och God Fortsättning!!! Va snygg bloggen har blivit,ojojoj!!! :) Och vilka underbara foton från julaftonen,jättefint!

Önskar dej redan nu Grattis på din födelsedag! Och en liten present är på väg in på ditt konto!

Hoppas ni får det alldeles underbart i storstan! Visst fick du mitt tips på Jensens Böfhus på vasagatan? länk: http://www.jensens.se/page.asp?objectid=FCA9900E313541629DEF6C3B3AE565A3



KRAM KRAM!!♥

2009-12-29 @ 17:18:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0