Trött som bara den

Är hemma nu i det välbekanta vardagsrummet jag alltid sitter i när jag är vid datorn. Gör alltid det på kvällarna innan jag lägger mig och herre min skapare vad jag är trött! Har varit hos bästavän Miranda med Tomas mot kvällen. Var ju tvungen att träffa henne nu på hennes dag! Hela 19 år, välkommen snygging till den onödigaste åldern ever ;)

Strökollar lite på 2½ män, love it. Bör gå mot mitt badrum (det är så långt dit ju, typ 5 kliv bort) och borsta tänderna. De har blivit inkletade i allt för mycket skit idag. Popcorn, mat, choklad.. you name it. Ska inte prata om i lördags och igår! Det är ju Mirres dag idag, men hon hade lite förfest i lördags! Trevligt, trevligt det även om det blev lite smått kaotiskt då och då och att man störde sig på vissa. Så är det väl alltid I suppose :) Det blev vidare mot krogen efter att i alla fall jag. Tomas och Edden hjälpte till att städa undan alla burkar och glasflaskor. Nog måste Miranda ha blivit rik efter helgens bravader för det blev en och annan fet soppåse. Resten av bunten som var där tog bussen och vi som var kvar fick skjuts av Tomas syster, mycket vänligt anser jag! Det blev dans och småprat hela natten lång men dock saknade jag resten av mina flickor på Etage! Tomt på dansgolvet utan er haha <3 Tack för lyckad kväll ändå alla som var med! Söndagen blev nog den segaste ever. Har aldrig känt mig så trött och slut dagen efter. Det fick bli att dela på en familjepizza med bästa som sov över. Riktigt god var den!

Nog om helgen, nu blir det ny vecka och nya tag! Let's say hello to the real life igen efter en härlig helg!
Blir nog snart att börja spara ihop pengar (har fått en hel del som sagt och får behålla allt för kära mor!) och börja med körkortet snart! Hoppas på att det redan blir i höst, men man vet ju aldrig som sagt. Vi får se vad framtiden har att erbjuda



GRATTIS BÄSTAVÄN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0