På måndag, på måndag!!

IIIIIH! Ville bara dela med mig av min glädje! Ska ringa till ett ställe på måndag (säger inte vilket nu utifall det inte blir något) och prata om att börja praktisera där. Måste bara kolla lite saker med min handläggare först. Ursäkta att det har blivit så mycket prat om jobb, praktik och allt sånt, men det är det som pågår i mitt liv just nu. Kanske har varit lite tjatig? Förlåt i såna fall.

Det är fredag idag. Fredag. Det betydde helg när jag gick i skolan. Något planerat var det också oftast. Just nu vet jag knappt längre vad det är för dag haha! Känns som vilken dag som helst. Mamma har åkt iväg till sin.. hm, pojkvän. Hon blir borta i 10 dagar ungefär. Skönt, men kommer sakna henne faktiskt. Jag sitter nu i vardagsrummet och känner mig glad och nöjd över dagens prestationer. Har inga planer för kvällen. Tydligen är det Borlänge Cruising, men det orkar jag inte tobehonest. Börjar bli rätt tjatigt, räcker att jag var på Faluns Cruising i år och GANSKA länge dessutom. One is enough på ett år. För min del blir det nog en skön dag hemma helt själv. Ska laga lite mat, njuta av en lååång dusch senare (kanske ansiktsmask?) och kolla på någon bra film eller läsa en bra bok! Kan säga sen vad det blev för något :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vågar jag säga GRATTIS!!! Jag håller tummarna stenhårt i alla fall och hoppas du får en praktikplats! Det måste kännas skönt att få börja göra nånting i alla fall, man måste bli tokig av att inte göra nånting!!? Tur att du har lite böcker att läsa :) Alltid något!

Och du ska inte ursäkta dig för vad du skriver! Det är DIN blogg och DU skriver precis vad du vill i din egna blogg! Fortsätt så!

Puss Och Kram!

2009-08-22 @ 14:25:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0