@ Mirandas

Sitter hos bästavän Miranda och väntar på att hon ska bli klar! Hon håller på att göra sig i ordning nämligen. Så jag lånar nu deras coola, bärbara dator och lyssnar på radion! Lite sjukt, vi bestämde igår efter en mysig kväll med brasa och sånt på Kålgårn att vi skulle ses på stan runt halvett för att ta en buss till Kupolen.  Jag gick upp i goood tid innan, runt nio faktiskt! Skulle ringa ett nummer för att söka praktikplats, men inte ville dom svara inte. Sur som as blev jag, men började fixa mig för att tänka på annat. För en gångs skull cyklade jag iväg i bra tid innan så hon skulle slippa vänta, men då hade hon precis vaknat! Så lustigt det kan bli. Nu sitter jag här och chillar istället! Vi ska väl ta cyklarna mot stan alldeles snart för att sedan ta bussen och fara till Borlänge! VI ska ta den klassiska turen runt i Kupolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0