Måndag, eller?

Ja, klockan är nu 00:01 så man kan ju fråga sig vilken dag det är egentligen. Eftersom jag inte har gått och lagt mig än borde det vara måndag fortfarande. Har ju inte somnat och vaknat upp på morgonen som vanligt än. I min värld är det alltså fortfarande måndag. Tekniskt (eller praktiskt?) sett är det tisdag.

Trodde inte jag skulle få så mycket att göra idag. Min tanke var att antingen krångla med lite ärenden på stan (men det var jag alldeles för trött och slut för) eller att sitta hemma med film och popcorn och tycka synd om mig för jag hade så ont och var så trött. Då skriver min kära vän Miranda till mig och frågar om jag vill följa med på stan och fika! Det gjorde jag så gärna, ville inte sitta hemma och få ångest för att jag inte gjort något. Sen är det alltid trevligt med våra rundturer på stan och långa fikapauser med massa tjejsnack. Loveit! Efter att vår vända på stan var över tog jag cykeln hemåt för att njuta av en lång dusch och äta lite. Det kan ju inte gå en hel dag utan att ha ätit någon riktig mat, då blir det fel i systemet som vissa brukar säga. Mirre kom hem till mig nu på kvällen för att ge mig lite fransk manikyr, men det blev ju totaly fail. Är dock rosa på naglarna nu åtminstone. Det får bli lite vitt och toplack senare i veckan.
 
Pratade med Tomas i telefon ett bra tag nu, helt otroligt faktiskt. Var längesen vi pratade i nästan en hel timme i telefon! Vi ses ju rätt ofta i och för sig så vi pratar ju en del, men är inte samma sak. Det är alltid skönt att få vara på olika håll och kunna prata en längre stund ändå. Rätt ovanligt för att vara vi menar jag :) Nu måste jag släcka ner här för moder jord ska sova. Ni som vet hur jag bor så förstår ni kanske varför! Ska sätta mig vid tv:n nu och njuta av lite 2½ män eller om det finns något annat kul att kolla på :)

Kommentarer
Postat av: Ava

http://www.swedishconnection.co.uk/

2009-08-20 @ 16:46:08
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0