Jag blir då matt på allt

Det här blir inget långt inlägg. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men behöver uppdatera lite kände jag.
Bästa körde ner mig till stan innan han skulle iväg till jobbet. För en gångs skull kände jag att det kanske skulle funka, att någon skulle ta emot mig! För varje ställe som sa "nej, tyvärr vi har fullt" blev jag bara mer och mer frustrerad och deprimerad. VAFAN ÄR DET HÄR?! Finns det inget ställe som det är ledigt på och som faktiskt tar emot mig. Jag kostar inte särskilt mycket, de behöver ju inte ens betala för att ha mig där de jävlarna haha. Det är Praktikcentret som ger mig.. ja väldigt lite/dag om man säger så. Vill inte säga hur lite här. Det är fan pinsamt. Jag blir bara så matt att inget vill funka som jag vill. En praktikplats vill jag då åtminstone kunna hitta själv, men nejdå det verkar som att kvinnan som jag pratade med i onsdags får lov att fixa en åt mig. (Vilket jag förväntade mig först av någon anledning. Kanske för att de heter Ungdomspraktikcenter(!) eller nåt sånt) Något vill jag känna att jag kan göra själv ju. Räcker med det jag gjort nu.

Nu väntar jag på att Ava ska höra av sig så jag vet när hon är på väg :) Det är lite grejer hon måste fixa här. Får väl se vad vi hittar på efter det. Ska träffa Miranda också senare ikväll, men vet inte när. Inget bestämt än. Trött blev jag nu också. Ska kanske leta reda på min bääbis och gosa lite med honom. Måste göra mat också. Magen börjar skrika lite smått. Imorgon ska jag ner till fler ställen och höra mig för. Ska inte förvänta mig ett skit för då blir man så matt som jag är nu.



SIMBA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0