Fredagens "att göra lista"

Det här ska jag försöka hinna med idag, eller imorgon. Det är fortfarande torsdag i min värld.

TO DO:
Gå upp i tid, frukost + dusch samt invänta viktig post  [  ]

Hushållsgöra [  ]   

Leta ny praktikplats, eventuellt prata lite med UPC  [  ]

Njuta lite av dagen på mitt vis och välja kläder inför lördagskvällen. Vankas förfest hos födelsedagsbarnet och utgång på Etage! (Finns ett till födelsedagsbarn, men hon befinner sig på Gran Canaria..!)  [  ] 

Välkomna hem lilla mamma  [  ]
 
Hem till min käresta (hoppas jag) äta tacos och sova över där! Mys! [  ]

Man kan väl säga att det här är min plan, men om de fungerar så bra vet vi inte än! Måste försöka hålla det här i alla fall så jag får något gjort. Framförallt praktikplatsen vilket är det viktigaste.  Om jag får platsen vill jag ju kunna njuta och fira lite resten av dagen/kvällen med mannen i mitt liv! :) Vill hinna träffa moder jord också och höra hur hennes vecka har varit hos sin karl! På lördagen blir det väl lite mer fest och firande för olika anledningar om det går som jag vill. Nu hoppas jag sådär mycket som jag inte borde egentligen, men jag älskar att få drömma mig bort lite. Ibland kan det faktiskt gå hur bra som helst även om man inte tror det. Lovar att inte ha för mycket förhoppningar och jag uppdaterar senare hur det går. Nu är klockan mycket så ska gå och plocka undan det sista och sova nu. Helt ensam. Inget vidare anser jag, men bara att gilla läget och längta till morgonen kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0