Finally

Idag ska jag till Daljunkargården och prata lite om min praktik! Jag ska nämligen få börja där väldigt snart :) Känns så jävla skönt att få det här fixat, själv dessutom. Inte världens bästa jobb och inte världens bästa lön, men det är nånting att göra i alla fall!

Jag har gjort massa saker som man tycker att föräldrar och andra vuxna ska göra. Jag kommer aldrig hamna där ändå, tänker du, liksom jag. Men det gör man! Jag har fått ringa och krångla en heeel del, vilket inte alls är vanligt i min värld. Det är ju moder jord som ska sköta det där haha! Bara för att jag räknas som vuxen i alla papper och myndigheter hit och dit betyder det inte att jag är vuxen. Jag fattar inte ett skit om nånting, utan jag lär mig just nu on my own! Känns ganska bra förattvaraärlig :)
 
Jag är så hoppfull och glad över allting nu så jag vill bara börja göra allt som jag vill göra!! NU, NU, NUU!  Det som står på listan närmast är väl att åka iväg till Åland med bästa och hans familj. Efter det vill jag börja med körkortet och samtidigt kanske flytta?! Hoppas på så mycket nu så jag spricker snart! Och jag har fortfarande inte fått min studentpresent på tal om att vilja ha och göra saker. Har väntat i evigheter, men får väl vänta tills min mor kommer hem från sin pojkvän i Fagersta. Då bannemej ska jag tjata så jag får den! Är så nyfiken! Vill ni veta en kul grej som jag och Tomas gjorde igår? Kanske inte jätterolig då, men vi fixade lite nya smaker och en ny kolsyrepatron till min SodaStream! Lite glad blev jag faktiskt :) Drack väl en hel sån där flaska med Mango/banan-smak tror jag. Rätt så god :)
Just ja, jag skulle ju berätta vad det blev att jag skulle göra som jag skrev i förra inlägget. Det blev en lång dusch som sagt och sen filmtajm! "Prinsen och jag" och "Catch me if you can" . Den första var väl lite gullig och ganska förutsägbar, men bättre än "Catch me.." Den var så konstig haha. Nej, nu ska jag klä på mig och ta en promenad hem i solskenet (hoppas jag att det är) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0