Fail - klarar jag ens någonting längre?

Kom hem för ett tag sedan. Nyss ätit salladen jag gjorde i ordning igår. Jag måste erkänna att den blev riktigt god! Tror fan jag tröståt eller något sådant, för jag smällde i mig allt på en gång, medan tankarna flög runt i huvudet på mig. Ni frågar nog er själva, men skulle inte hon vara på praktik idag? Jo det har jag varit. Slutar halvfyra egentligen, men jag klarade inte av det. Visst, personalen var rätt så trevliga och sådär. Jag är ny och då blir det lite som att jag känner mig utanför. Det väntade jag mig. Det jag inte väntade mig var att det skulle kännas så fel. Gick runt där mest för syns skull ungefär. De höll på med sitt och jag var i vägen uppfattade jag det som. Gud så oerhört mesig jag är! Kan inte ens stanna en heeel dag. Jag bara backar undan direkt när något inte känns bra för mig så bad jag Tomas att hämta mig i pissregnet. Gammelställen är nog ingenting för mig. Jag vill ha lite mer fart och fläkt och uppleva att jag faktiskt är mer till nytta än bara i vägen. Än en gång får jag krångla med lite nummer och sådär. Måste ringa UPC idag och säga att jag inte är där längre och kolla hur det blir med tidrapporten... sedan måste jag ringa/maila till chefen på gammelstället och säga att jag inte kommer tillbaka. Jag trodde det skulle vara okej. Till en början var det väl det, men kanske försökte jag övertala mig själv. Människorna som bodde där såg ju fan mer döende än levande ut och det skrämde mig rejält. Nej, gammelställen är då ingenting för mig. Sägs att man inte ska vara kräsen, men vad fan. Det där var creepy. Ska söka vidare till någon butik eller kanske resturang tror jag. Senare. Orkar inte nu. Den närmsta timmen ska jag sitta och tycka synd om mig själv vid tv:n eller datorn eller nånstans här hemma och vräka i mig lite mer mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0