Då gick helgen mot sitt slut igen..

Ja, det är söndagkväll och jag har varit på skolan hela helgen. Eller från igår åtminstone. Har masserat ben hela dagarna, lyssnat på en redovisningskonsult om vad man ska tänka på vid start av eget företag och gått igenom ca 57 sidors teori sammanlagt i både muskelanatomiboken och skelettanatomiboken. Pust, kommer bli riktigt tungt att gå igenom. Blir prov nästa gång jag ska tillbaka, vilket i och för sig är om lite mer än en månad denna gång. Annars är det varannan helg vi är där och masserar. Provet är alltid på 20 x-frågor så det är ju skönt. Stora slutprovet kommer vara på 100 frågor och för ett godkänt ska man ha MINST 65% rätt. Herre min skapare säger jag då bara!



I alla fall så betyder ju detta att jag är heeelt ledig i ett antal helger framöver och det kommer bli så underbart! Kommer få tid att träffa vänner och gå på Halloweenfest, mysa med min sambo och min gosekissemiss, SOOOVA och göra massa annat skoj :) Ser verkligen fram emot det här. Jag har ju också hunnit med att ha lite helg den här helgen. Kommer ju hem på tidiga kvällen när jag slutar skolan, så har spenderat helgen hemma med min sambo och ätit god mat och myst framför tv:n med massa ljus! :) Myyyspys! <3 Lite tråkigt nu bara att han åkt till Leksand för jobb igen.. men nej det här inlägget ska vara fokuserat på det positiva har jag bestämt mig för. Har hänt en del tråkiga och jobbiga saker i veckan som jag inte orkar ta upp här så behöver lite ny energi och positivitet nu! Jag hoppas att dessa tråkiga saker kommer lösa sig ändå (det verkar bli så nu alla fall) och att det blir som jag/vi vill. I alla fall - att Tomas är i Leksand betyder att jag får längta, sakna och bara se fram emot helgen ännu för det kommer antagligen bli lite halloweenpartaj också. Är ju sysselsatt i veckan med praktik på BR Leksaker, jobbsökande OCH massagepraktik. I'm a busy woman with many dreams to fulfil ;)

By the way - hoppas verkligen jag kommer in på högskolan i vår, kan knappt vänta tills beskedet kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0