Snart iväg till mamma

Ska strax hoppa in i duschen om ni ville veta. Göra mig i ordning och åka till arbetsförmedingen först och främst.. Måste göra uppföljning hela tiden om hur det går med mitt arbetssökande. Jo, jag söker - men inte fasiken får jag något! Hjälp mig då, ni som ska vara till så stor nytta för oss arbetslösa. Arbetsförmedingen my ass. Tar bara upp onödig tid utav mitt liv. Haha.

Nåväl. Efter arbetsförmedlingen ska jag åka hem till mamma och syster. Måste vara lite social ju. Tomas är på jobbet och jag har inget för mig idag ändå. Jag vill bara berätta det jag var så lycklig över. Den 21 maj är jag helt och hållet inskriven på Tomas adress. Det kommer bli VÅR adress - på RIKTIG! Äntligen tog jag tag i det där. Vet inte vad jag förväntade mig för svar av min handläggare, men bra blev det då jag fick veta att det går att söka pengar ändå sen. Jag kommer få egen skylt och allt (A) måste fixa livförsäkring på mig själv bara.. Gud, vad vuxet. Försäkringar och grejer. Nej nu får det vara nog. Ska inte mögla här mer utan bege mig bort härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0