Söndag förmiddag

Vilken helg, vilken helg. Jag orkar inte riktigt dra hela historian här. Det jag känner nu bara är att jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig. Jag försöker bara vara mig själv, men vissa förstår inte vad det är jag menar. Förklaringar hit, förklaringar dit. Man klarar sig aldrig igenom livet utan att göra någon besviken och så är det bara. Alla gånger kan man inte göra rätt även fast man försöker så gott man kan. Så tänker jag i alla fall. Ska även meddela att jag slutat som medlemsvärvare. Ett jobb som verkligen ger mig ångest kan jag säga. Nu är det nya tag som gäller framöver. Kanske jobb på Ica Maxi eller Willys, vem vet!   

Det var en mysig dag/kväll igår ändå. Åt pizza på American TakeAway :) Satt där en stund och pratade lite och efter det hämtade vi Tomas lillebror! Tacokväll och film som lockar och då följde resten av folket (haha folket) med och åt med oss också. Vi har mat så det både räcker och blir över idag! Ni skulle ätit mer ju tjejer! ;) Senare mot kvällen drog de vidare ut på äventyr i stora Falun. Här hemma blev det kortspel med bröderna och se klart resten av en film som gick på under tiden vi spelade. World Trade Center heter den. Jättebra film, men på något konstigt vis var den bättre första gången jag såg den! Så är det väl med de flesta filmer antar jag. Runt halvett åkte Micke (som hans lillebror heter) hem. Måste bara få ur mig också: ojoj, vilken romantiker Tomas har blivit sådär från ingenstans! Fattades bara ljus igår kväll så hade det blivit helt perfekt haha :) Du kan bara du vill såsäg. Det är därför jag älskar dig för man vet aldrig vad du får för dig!



Nu sitter jag här vid datorn. Vaknade med en väldans magknip som jag tycker det får vara nog av. Har haft det hela helgen känns det som. I fredags var jag tvungen att åka hem efter det roliga tack vare min mage. Igår när alla hade åkt hem började jag känna mig lite dålig, men det försvann efter en stund när jag fick min lilla vetevärmare på magen. Och så nu imorse. Kul, eller inte! Nu sitter jag och lyssnar på lite sentimental musik i min sidenpyjamas och sneglar lite på Tomas som sover i sängen bakom mig. Man kan inte annat än le :) Funderar på att väcka honom snart och äta frukost. Vi ska vidare till min mor på lunch och möblering av hennes rum idag faktiskt. Får se vad det blir för gott hemma, hörde något om köttfärspaj! Nej nu ska jag väcka sömntutan, skriver mer en annan dag kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0