Jag har fått jobb!

Så sant som det är sagt, så ja.. jag har fått jobb! Ett litet ett som pågår i två dagar. Ska stå på Hemköp och dema fryspizza ;) Alltså sån där som står och delar ut provsmaker i butik. Kände mig ganska glad med tanke på att jag har jobbgaranti nästa vecka också. Jag blev något nervösare för när jag fick massa papper skickat på mailen. Pluggar på ingredienser och lite annat nu som kan vara bra att veta och säga imorgon! Börjar 11:00 och slutar förmodligen runt 19:00. Ska jobba torsdag fredag då. Usch, vad tråkigt att komma hem så sent på en fredag också. Blir inte mycket gjort de här kvällarna när jag kommer hem. Sova i soffan skulle jag tro haha. Längtar tills jag ska få börja, men ändå tills det slutar. Vill känna känslan över hur stolt jag kommer vara över mig själv!! :) Kommer nog få uppleva det imorgon. Lite drygt att jag innan ska till arbetsförmedlingen och träffa min handläggare om vad jag vill göra med jobbgarantin! Ska vara där 10:00 och ja.. jag börjar ju timmen efter det. Men det går nog galant. Kändes skönt att hon som anställde mig sa det också. Självförtroendet steg en aning, tihi. Några extra tusenlappar på köpet är ju inte helt fel heller! Sådär mot sommaren liksom. Ännu ett bevis på att vad som helst kan  hända bara man ger sig sjutton på det och söker jobb lite överallt. Då kan det dyka upp sådana där små tillfällen där man får hoppa in :)

Nu är jag trött som en jag vet inte vad. Somnade sent och gick upp tidigt idag.  Har varit på Kupolen en kortis och sen har jag varit hemma hos mamma och sett på Bert med systeryster. Min sambo hämtade upp mig och nu sitter jag här. Trött och nervös.. tur att jag är så trött att nervositeten börjar försvinna. Ska försöka känna samma känsla imorgon också :) inte trött då, men jag menar att jag inte ska vara nervös! Sorry, mycket tjat om kommande dagar. Är man pirrig och nervös så är man! Då måste man (i alla fall jag) dela med sig och skriva av sig litegrann tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Susanne

GRATTIS! Va kul att du fått jobb.trots att det bara är två dagar ;)

Hoppas att allt är bra med dig!!!

KRAM i massor ♥

2010-06-17 @ 05:48:55
URL: http://susjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0