Back to normal?

Jobbet gick finnemang! Jobbigt att masa sig upp ur sängen, men kändes skönt att få göra lite nytta. Stod från klockan 11-19 både torsdag och fredag. Värmde upp och skar pizzor till förbannelse åt det hungriga folket som var ute och handlade. Fötter och ben fick ta rejält med stryk. Om inte min hjärna också av alla intryck! Sov gott de nätterna allafall haha. Nu väntar jag bara på lönen! Riktigt nyfiken på hur mycket jag kommer få.

Jag hade ju lite private information som jag valde att inte säga allt för mycket om här. (Ni som vet vad det handlar om fattar vad jag menar..) Vill bara uttrycka känslan av en lättnad, men även besvikelse. Det fanns en gnutta hopp där ändå om att livet skulle förändras. Är ändå glad att slippa de tankarna och ansvaret just nu. När är man någonsin redo liksom? Det känns lite tungt nu att försöka återgå till det normala livet. Tomas är på jobbet nu och jag är hemma igen. Som vanligt, men utan funderingarna som fanns. Har städat och donat i lägenheten idag precis som jag brukar göra när jag är ensam. Faktiskt så känns det lite märkligt att inte gå runt och fundera. Nu dyker andra tankar upp. Både jag och min sambo har haft blandade känslor en lång period och nu är det över. Nu vet vi. Lika bra att acceptera och gå vidare i våra liv och fortsätta stötta varandra genom det här. Inte har det varit lätt, men vi blir bara starkare av allt vi går igenom tillsammans!
Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0