Ett stackars hjärta

Ett stackars hjärta
har en vilja så oerhört stark
du kan aldrig ana hur

Knappt kan jag inse
min egna styrka
för inuti mig är det krig;
krig om en dröm 
som jag vet ska följas
men ack
så förundrad världen gör mig

Vad väljer vi att hjärtat ge
vilken väg väljer vi att ta
oavsett hur det än blir
kom ihåg då
hur mycket ditt hjärta får genomgå

Ett stackars hjärta
har en vilja så erhört stark
du kan aldrig ana hur

Knappt att jag själv vågar inse
men du ska bara veta
att ditt hjärta kommer
alltid dig kunna ge
lycka, smärta, skratt och tårar
i all oändlighet...



Skriven av mig själv torsdag 8 juli 2010
Kanske bör finslipas lite, men det får bli en senare fundering :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men ÅH så fint! ♥ Det är kanske poet du ska bli ;) Jättefint skrivet :)

Såg att du funderar på lärarprogrammet-en superbra idé tycker jag!!!!!! Förskolelärare skull ju passa dig,du vet ju lite hur det funkar med barnomsorgen nu! Svårt val om du ska ut i världen först eller inte....det är bara du som kan välja!

Vad du än väljer så blir det bra! Jag blir så glad när jag läser om dina framtidsplaner..ut i världen ett tag,visst kommer du att längta hem,men jag lovar,Falun finns kvar :)

Puss på dig! ♥

2010-07-13 @ 17:58:49
URL: http://www.susjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0