Magnus Betnér - Livets ord

Kom hem för en liten stund sedan bara. Har nämligen varit och sett på Magnus Betnérs show på Folkets Hus med Tomas och lillasyster! :) Riktigt riktigt roligt var det, så att man dog av garv nästan! Höhö. Fan, vill se han nästa gång han kommer hit också. Hoppas Shan Atci ska göra något också, då vet jag en till som vill gå med mej!
Det här blir ett kort inlägg, för jag måste strax hoppa i säng. I need my beautysleep! Lite uppdatering på lägenhetsfronten. Kopparstaden ringde idag och det verkar inte som att de fått våra papper. Tomas försökte förklara situationen lite, men de verkar inte vilja godkänna vår situation.. väldigt tråkigt måste jag säga. Man känner sig ganska värdelös när man inte kan fixa något själv, för lösningen de hade var att vi skulle ha en borgenär. Orkar inte förklara vad det är, men det kan vi heller knappt fixa. Så vi får helt enkelt se hur det blir. Sista rycket nästa vecka, annars ger vi upp. Då har vi några backup-planer åtminstone till nyår och det känns ju skönt :) sen hoppas jag även på att kunna börja med körkortet ganska snabbt också. Som sagt, we'll see what future will bring to us. Nu ska jag sova! Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Ava

Om Shan Atci kommer till Falun vill jag se honom!! (vet inte om det var mig du menade :P)

2009-12-02 @ 00:55:07
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0