Tröttare än tröttast

Ögonen har inte börjat svida än, men de hänger allt längre och längre ner. Är hemma hos Mirre nu. Det är sådär sömnigt varmt i hennes rum också. Det är skönt, men orkar bara inte vara trött haha :) Längtar tills jag får sova. Och duscha! Gud så underbart. Har ingen aning om vad vi ska hitta på när hon har ätit. Blir väl att snacka lite skit eller nåt! ;) Hm, något nytt att berätta tro? Javisst, ja! Jag skrev ju förrut om att jag skulle söka som barnvakt på citykids? Nu gott folk är jag inskriven där! Väntar på att Falun ska komma igång och sätta in annonser bara nu. De hade även ringt till förskolan jag är på och pratat med en lärare där som jag använder som referens! Ska skicka in ett papper till polisen som inte kommit hem än. Så nu är det bara att vänta och se!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nämen Grattis! va kul!!! Då kanske du kommer till Stockholm snart på den där kursen?

Må så gott!

KRAMAR!!! ♥

2009-12-13 @ 00:37:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0