Det kokar över snart!

Min hjärna snurrar just nu av massa tankar om alla planer jag har. Frågan är bara när fan allt ska passa in och hur ekonomin ska gå ihop!! Flytten blir ju inte av, så mycket kan jag säga. Vi ska vänta till senare i vår. Det som pågår i min hjärna är julen, nyårsafton (MIN 20 ÅRS DAG, PANIIIK!), körkort, resan, flytt, julklappar, försenad studentpresent... mitt onda ben, mamma, kryssning?! Jag får ju ont i huvudet av alla dessa tankar.. hur i helskotta ska jag göra med allt? Satsa på körkort och börja om att spara till resa med Tomas (som vi har planerat länge att göra kring min födelsedag, men som inte verkar kunna bli av just nu) eller ta alla pengar till resan och börja spara om alla pengar till körkortet? Vad är mest värt?! Ååååh.. Ursäkta min aggression, men jag var tvungen att skriva av mig lite. Mitt huvud snurrar som sagt och det har börjat värka lite smått. Suck.

Det jag är glad över är att nu har jag låt se nu.. 10 dagar kvar av praktiken! Underbart :) Lite tråkigt dock för det är många jag kommer sakna där. Är det fjantigt att köpa en liten gemensam present till barnen? Funderar starkt på det. Bara som en kul grej och som tack för att jag fått vara där! Idag har jag även satt igång med lite eget pyssel med barnen, riktigt kul! :) Gjort lite snögubbar med några av dem, så får väl fortsätta imorgon tror jag! Nu kommer jag låta dum, men en av lärarna på dagiset som jag aldrig riktigt.. vad ska man säga, fattat tycke för, ska åka utomlands imorgon och vara borta i ca 2 veckor. Det kommer bli ganska skönt haha :P förlåt! Men man kan inte gilla alla!

Det har inhandlats en julklapp idag. Till min kära mor :) Lova att inte säga något om jag skriver vad det är? Jo, det är nämligen en spikmatta! Sägs ju vara årets julklapp och den kan nog vara till nytta för henne som har så ont överallt! :) Nu fattas bara.. Tomas (som ska ha present/studentpresent/julklapp!), Linnea och eventuellt pappa och Lena. Eftersom Tomas inte fått någon studentpresent känns det som att det måste vara något riktigt speciellt, men jag vet bara inte vad! Jag som brukar vara så bra att komma på saker. Nu står det helt stilla! Pyssla ihop något kanske eller köpa.. hm. Får återkomma med vad jag hittar på om inte ni har något förslag? Gärna förslag till alla jag ska köpa till! Nej, nu ska jag ta en liten kvällsmacka och sedan gå och lägga mig :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ava

Svar: Ja, jag får bjuda över allihopa när vi packat upp lite mer :) Just nu är det en stor röra :P

2009-12-02 @ 23:00:08
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0