Nyheter!

Jag har inte berättat vad det är jag skrivit om, men nu tänkte jag göra det. Igår fick jag och Tomas för oss att vi skulle göra lite intresseanmälningar på några lägenheter inom kopparstan. Sagt och gjort och han fick ett erbjudande direkt. Härligt, tänkte vi! Nu kan vi försöka få tag på snubben som bor där och kanske kika på lägenheten redan idag! (Som igår då). Det gjorde vi också! Gick ju som på räls det här. Det dryga idag var ju att Tomas (stackarn) aldrig fick något bra svar idag under dagen. Den ena idioten säger en sak medan den andra säger något helt annat. Vad ska man tro? Inte får man ge upp på en gång. Papper blev framfixade och nu inlämnade till kopparstan. OCH HAN BLEV GODKÄND!! Provkontrakt på 3 månader för att se att allt fungerar som det ska med att betala räkningarna bara. I början på februari flyttar han och jag flyttar in där på deltid kan man säga haha :) Ska hjälpa till med mat och sådär, men står ändå kvar hemma hos mamma :) Helt underbart! Alla grejer har vi förrutom en soffa, soffbord och en riktig tvbänk. Någon som har det till övers? UNDERBART, UNDERBART säger jag bara. Det blev väl inte helt som vi tänkt oss. Vi ville ju flytta ihop på en gång, men det kommer inte fungera med min dåliga ekonomi. Har förfan ingen. Då får jag väl inga bidrag heller... Så jag väntar tills jag fått en mer stadig ekonomi (d.v.s jobb) tills jag flyttar in på riktigt!

Så nu kan ni ju bara tänka er hur mycket jag längtar tills om två veckor!

Kommentarer
Postat av: Ava

Jo, det hoppas jag med! :)

Roligt med lägenheten, kan förstå att du ser fram emot det :)

2010-01-21 @ 18:25:44
URL: http://sunfloweer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken tur du hade som fick en lägenhet så snabbt :)

Hoppas allt går jättebra :D

2010-01-25 @ 15:12:22
URL: http://supervvomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0