Det här gick ju åt skogen

Jahapp, då var arbetsdagen avklarad på Piacetto och antagligen den enda då jag inte får komma tillbaka på resten av provdagarna. Mycket skumt anser jag. Nåväl, får väl påminna dem att jag vill ha lön för det här passet. Ska tillbaka snart igen bara för att lämna lite uppgifter. Mycket stod i mitt cv, men har mina misstankar om att de ej har läst det ens... Aja. En erfarenhet rikare åtminstone. Nu vet jag ungefär vad det är för jobb jag INTE ska söka. Första intrycket kan förstöra ganska mycket tyvärr. Hur människor är mot en på en ny plats har väääldigt stor betydelse för både mig och andra. Har märkt hur stor betydelse det har för mig faktiskt. Och det är en enormt stor betydelse för mig beroende på hur människor är mot mig på nya ställen. Nej, vet ni vad - nu ska jag fokusera på min praktikplats på BR Leksaker istället. Denna vecka kommer jag inte hinna börja förmodligen, även om tanken var den från början innan provjobbet. Är ganska säker på att jag kommer trivas där mycket bättre då personalen redan har varit hur snälla och trevliga som helst mot mig. Jag försöker inte alls göra dålig reklam för andra ställen och så - det enda jag gör nu är att berätta om mina upplevelser och hur jag har tolkat de olika ställena. Bara så ni vet det och inte börjar anklaga mig eller något sådant ;)

Morgondagen är jag alltså ledig så den kommer bestå av massageplugg. Har ej pluggat något alls sedan vi avslutade första helgen, pinsamt nog. Kanske är jag lite för självsäker och tror att jag redan vet allt? Ganska skön känsla egentligen. Det är inte ofta jag känner så! Jag vet ju vad jag sysslar med när det gäller massagen, men som sagt så tror jag att mitt självförtroende är lite för högt när det gäller det för tillfället hehe. Som sagt - plugg imorgon för första gången på över ett års tid. Ser jag faktiskt fram emot! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0