Högskolan nästa?

Jag har ju anmält mig till vårens lärarutbildning (förskolelärare, språk lek & lärande) på Högskolan Dalarna.. och idag fick jag ett mail där det stod att jag ska kontrollera mina uppgifter och meriter, vilket jag redan gjort! Allt stämmer så nu är det bara att vänta ÄNNU mer tills jag får ett det första antagningsbeskedet om jag kommit in - då ska jag tacka JA på en gång så är det bara att invänta det "riktiga" antagningsbeskedet i slutet på december!! Gud vad jag längtar och hoppas nu. Åååh, det kommer bli så bra. Utbildad massör först och efter det bli förskolelärare - awesome!

Kommentarer
Postat av: Ava

Jag håller tummar och tår för att du kommer in! :)

2010-11-13 @ 16:02:49
URL: http://sunfloweer.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Jag med-håller tummar och tår!!!!!

Lycka till!

KRAM ♥

2010-11-13 @ 16:56:15
URL: http://susjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0