Tankar som flyger

Ibland tar man saker för givet. Inte bara saker utan även personer som står dig nära om inte närmast. Det är synd att man inte alltid inser det förens det faktiskt händer något som ger dig en rejäl tankeställare. Det värsta som kan hända, hände aldrig ikväll som tur var. Och det är jag glad över. Riktigt glad. Fast det gav mig hemska tankar. Bra tankar. Skrämmande tankar. Jag ser det som aldrig hände framför mig. Om och om igen. Paniken växer i mig bara jag tänker på det. Filmen rullar på bara gång på gång och jag känner mig allt mer förvirrad och panikslagen. Tårarna har runnit på mig ikväll och det gör de fortfarande. Rätt som det är försvinner de, men de kommer hela tiden tillbaka på något vis. Jag kunde förlorat allt ikväll. Fan. Bara de orden får mina tårar att forsa. Jag vet inte varför jag skriver, men jag kände att jag behövde få ur mig det här. Ett enda litet misstag och det kunde ha slutat illa. Mitt liv, min värld, mitt allt skulle ha försvunnit bara sådär...

Just nu vet jag inte om jag vill lägga ut det här inlägget just för att det är så djupt. De som känner mig vet att jag kan vara väldigt djup. Någon kanske tycker det här är lite för personligt att lägga upp. Det tycker jag faktiskt att det är, men jag ville bara skriva av mig nu och även visa det. Jag kanske kan få människor att tänka lite själva om sin omgivning. Eller kanske bara underhålla någon med mitt liv och mina tankar, men det är väl just det en blogg handlar om? Jag vill dela mitt liv och mina tankar med de jag bryr mig om och kanske lyckas påverka någon också med lite åsikter och tankar.

Det är inte ofta man säger de speciella orden som gömmer sig i en och bara vill flyga ur munnen till vissa personer. Endast för att visa hur mycket man älskar någon och verkligen bryr sig. Många tycker om att skriva sådana saker som visar att man faktiskt inte tar den man älskar för givet. Jag är en av dem.

Jag är så glad att jag har dig i mitt liv älskling. Jag är glad över att du släppte in mig i ditt liv och att du låter mig att få vara jag. Du känner mig som ingen annan gör. Bäst av alla faktiskt. Du har gjort mig stark på sätt och jag hoppas du inser hur mycket det betyder för mig. Hur mycket DU betyder för mig. Jag har inte en blekaste aning vad jag skulle gjort om du hade sagt det jag är så rädd för. Du vet precis vad jag menar tror jag. Framför allt hoppas jag att du kommer läsa detta. Bara tanken av att förlora dig, alla våra drömmar och hopp om livet tillsammans... gud jag kan inte ens förklara. Känslorna bara rinner över just nu. Vet inte allt vad det är jag känner, men jag vet att jag känner lycka över att det faktiskt gick bra och att vi fortfarande kan göra allt vi vill tillsammans. Och att du fortfarande är min. Jag vill bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig och hur mycket du faktiskt har påverkat mig.
Tack för att du finns i mitt liv. Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

KRAMAR till dej ♥

Ja,det gäller att fånga dagen ♥

2010-01-27 @ 16:27:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0