Min nyårshelg i bilder :)

NYÅRSAFTON
Ja, jag tänkte göra lite annorlunda för en gångs skull. Oftast skriver jag mycket och då blir det alldeles får få bilder. Så nu berättar jag om min helg i bilder istället! Det började med att loket var trasigt så vi fick vänta en timme på att få åka buss istället...

 

Efter en cirka tre timmars lång bussfärd var vi äntligen framme. Letade ett tag efter hotellet, men vi hittade trots allt. Vi bodde på våning 6, rum 1638. Upptäckte även att vi fått en liten present uppskickad. I kartongerna låg det likadana glas som finns i Absolute Icebar, fast i plast eller något sådant. Handgjort!

   

Dags att gå ut på Stockholms gator efter en härlig dusch för att äta nyårsmiddag! Vi hamnde på den italienska resutrangen Il Forno Con Tapas. Riktigt gott och jag tror jag fick en ny favoriträtt :)

 

Proppmätta efter middagen tog vi oss tillbaka till hotellet för att göra oss i ordning inför kvällen... för vi skulle ju vidare mot Absolute Icebar Stockholm!

   

ABSOLUTE ICEBAR STOCKHOLM

   

   

    

Halvtimmen innan tolvslaget däremot visste vi inte alls vad vi skulle göra. Tomas gick till receptionen lite spontant för att fråga varifrån man kunde se fyrverkerier bäst och det visade sig vara vid Gamla stan. På med kläderna och rusa ner för att följa strömmen av människor som skulle åt samma håll. Tur det säger jag bara! Och vi hann precis i tid. Endast två minuter innan klockan slog 00:00 tog vi plats vid slottet, flåsandes och stönandes av springmarshen medan vi höll om varandra för att slippa kylan. GOTT NYTT ÅR och PANG så kom alla vackra fyrverkerierna! :D Tyvärr inga bilder på dem, men det finns däremot ett litet klipp som jag inte orkar lägga upp haha!

NYÅRSDAGEN
Vi vandrade runt i Stockholms innerstad där vi lyckades hitta ganska så bra otroligt nog! :) På kvällen hände det väl inte sådär jättemycket. Vi båda var sjuukt trötta så vi myste hela kvällen uppe på rummet :) 

      
     
 


LÖRDAG 2 januari 2010
Ja, här finns det inte så mycket att säga. Sista dagen i huvudstaden och jag ville inte åka hem.. Några sista bilder blev det ändå även fast vi inte gjorde så mycket! Tack för en underbar helg Tomas. Jag älskar dig mest av allt! <3

   

    

   



Kommentarer
Postat av: Ava

Verkar som ni haft en underbar helg i storstan! :)



Är det Peter Siepen som köper biljett på en utav bilderna? :O

2010-01-06 @ 01:13:27
URL: http://sunfloweer.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja men det va siepen som köpte;D.. tack själv för en kanon helg! älskar dig mest av allt!

2010-01-06 @ 11:54:35
Postat av: Susanne

Åh ,vilka underbara dagar i stan!!! Fantastiska foton!! Ni verkar ha haft det helt underbart :)

Grattis än en gång till en lyckad helg/nyår och födelsedag!!!

Kom hit fler gånger!!!

KRAM!!!

2010-01-06 @ 16:15:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Ava

Haha sjukt att jag kände igen honom bakifrån :P



Jo, jag hoppas det jag med :)

2010-01-06 @ 22:28:05
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0